Motywuj!

Wyraź swoją opinie na temat bloga, czy też rozdziału. Niezależnie od tego, czy będzie to opinia negatywna, czy też pozytywna. Każdy komentarz pozostawiony tutaj, zostawia za sobą ślad będący motywacją do dalszego pisania. Jeżeli posiadasz swój blog, możesz podesłać link do niego wraz z komentarzem. Z chęcią przyjdę z wizytą i pozostawię opinię po sobie.

niedziela, 4 września 2016

POWRÓT

Witam!!
Tych, którzy jeszcze nie czytali mojej ostatniej notki na drugim blogu, chciałam tylko poinformować, że oba opowiadania niedługo ruszą. Krótkie wyjaśnienie - nie pisałam dlatego, że po prostu nie miałam czasu, poza tym dostałam jakiejś blokady, przez którą wielokrotnie próbowałam przebrnąć i dalej zacząć pisać. Niestety bezskutecznie. Teraz, kiedy robi się coraz chłodniej, ciemniej i tak dalej... Mogę wreszcie się motywować.

Pozdrawiam i mocno całuję,
Nilkrokusy :*

4 komentarze:

  1. Najlepsza wiadomość dnia!
    Już nie mogę się doczekać nowego rozdziału!
    Pozdrawiam, życząc czasu i weny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! Tak się cieszę. Taka mila wiadomość.
    Czekam na kolejny rozdział
    Pozdrawiam,
    MadzikM

    OdpowiedzUsuń